Ochrany

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 22:37:15 CEST 2022

Jinak to zmenšení napájení někde diskutovali na nějakém fóru a závěr byl,
že tam podstatně narostlo přechodové zkreslení v malých hlasitostech, kdy
hraje "jen" ta KU611.
Prostě snížení Ucc  se podepsalo na přenosových charakteristikách. A bylo
to slyšet prý nejlépe ve sluchátkách.
Napěťové poměry v návrhu toho PA počítají s tím správným napájecím napětím.
To že to v klidu hřeje je dané tím návrhem a tím, že tam tečou správné
klidové proudy.

Já jsem ubral klidový proud ( Z 400mA na 200mA ) u jednoho VF PA co mám na
krátké vlny. A to se děly věci. Sice to tolik v klidu nehřálo, ale co z
toho lezlo za bordel bylo šílený...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 7. 4. 2022 v 22:06 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>