Re: oscilátor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 7 15:32:11 CEST 2022

Ahoj,

segmentovky se prý jmenují LSD100BAG-101-02 a koupil jsem je "v polsku":
https://www.tme.eu/cz/details/lsd100bag-101/jednomistne-led-displeje/wenrun/lsd100bag-101-02/

V podstatě jediným kritériem byla dobrá cena při dané velikosti.
(Bohužel se mi z nich žádné LSD nepovedlo dostat, tak to je asi klamavá
reklama)

Celé schéma i program: https://github.com/fulda1/digitalky