RE: OT: Oprava vaničky

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Duben 7 12:48:00 CEST 2022

Dobrý den,
Pokud to je ta "umělohmotná, vysoká, podepře... viz níže) tak zepředu
vyvrtat díru a vypěnit komplet nízkoexpanzní pěnou. Zezhora o strop pro
jistotu vyšprajcovat, aby se to nezvedlo. Tu díru zepředu pak přetáhnout
silikonem v barvě vaničky.
Takhle jsem to opravil já.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Thursday, April 7, 2022 11:00 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Oprava vaničky

To je nejaka samonosna skorepinova vanicka podeprena v par bodech?
Tu jsem asi po 2 letech vyhodil a koupil tzv. mramorovou, coz je
vzneseny nazev pro skorepinu vylitou nejakym betonem a ta je svata,
uplne jina liga.
Jinak co si pamatuju, tak zadni strana ma dost hruby az chlupaty povrch
a na to se bude spatne neco lepit, leda obrousit. A asi bych zkusil
normalne epoxid a skelnou tkaninu.