OT: Oprava vaničky

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Duben 7 10:53:58 CEST 2022

Ahoj,

Ve sprchovém koutu je vanička vyrobená asi z nějakého sklolaminátu nebo
jak se to jmenuje. Připadá mě že se tam začíná prasklina a chtěl bych to
nějakým způsobem opravit zesílit v tom místě.  Problém bude i v tom že
se to bude muset asi opravit ze spodu (rozdělávat celý kout se mě
nechce). Nevím jestli existuje něco jako opravná sada pro lodě.
Potřebuji nějaké menší množství na tuto opravu. Dobrý bude odkaz na
nejlépe internetový obchod nebo OBI, BAUHAUS a pod. co tam koupit.

Díky JL