Re: filamentové LEDky

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 7 05:36:02 CEST 2022

automaticke nacitani z ARESu je opravdu sranda :-( u nas to konci
pokazenim adresy doruceni. protoze patrime pod "strediskovou" obec.
normalne se stava, ze jezdi dopravka po strediskovy obci a hleda nase
cislo, protoze adresa se proste zkratila o nasi vesnicku/ulici . jeste
ze to je k nam jen 4kmm. ale bezne mi volaj z firem, kde jsem si neco
objednal, ze jestli nejsem blbej, kdyz jim pisu jinou adresu nez, uvadi
overeni pres ARES. posta a vsechny normalni dorucovatele o strediskove
obci nic nevedi a neprotestuji a xx let v poradku dorucuji.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65