Re: filamentové LEDky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 6 22:06:07 CEST 2022

Jestli se na to má přímo koukat, tak klidně i nevýkonový 4094, jen tak
bez ničeho, jen 12V filamenty a napájecím napětím nastavit vhodný jas.
Na konverzi úrovní CLK, D a STR z procesoru použít 3 nejlevnější SMD
MOSFETy a 3 odpory.

Na 100x100 mm jsem už dávno rezignoval, nejdražší mi u malých počtů
vždycky vyjde doprava, případně +překvápko za administrativu, když
zapomenu na DDP, nebo jak se to jmenuje. Posledně mi DHL jeden den
přivezlo 5+5 malinkých desek, +pár drobných DPH nebo co a snad 700 za
vyřízení. O den později zas DHL, ale zásilka se správným nastavením, bez
doplatku.

PH