OT jazykove kodovanie

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Duben 6 17:12:50 CEST 2022

Jen tak pro mou zvědavost - proč editujeą exe, kdyľ editovat zdroják
bývá efektivnějąí?
Popcorn je (byl) open source freeware s nakaľlivou licencí.

Existuje několik neoficiálních klonů, které přidávají nějaké drobnosti,
jako třeba tato: 1.99.6 (Mar. 2016)
http://eriedel.info/en/files/pcorn/popcorn.html
https://www.softpedia.com/get/Internet/E-mail/E-mail-Clients/Popcorn.shtml