RE: OT Výkon jaderného odpadu v ČR

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 6 17:00:16 CEST 2022

Tak teď jsem za blbce já, nechtělo se mně tomu věnovat moc času a nenapadlo mě, že Wikipedie u nich bere univerzálně národnost Ruská, protože se všichni narodili v SSSR a nerozlišují oblast SSSR. Toptunova jsem tam záměrně uvedl, protože tam bylo jasné, že je Ukrajinec. U všech ostatních včetně Fomina jsem si myslel, že to jsou Rusové. U ostatních členů obsluhy 4. reaktoru šlo informace dohledat ještě hůř, tak jsem dál nepátral.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, April 6, 2022 1:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Výkon jaderného odpadu v ČR

me je to celkem burt, ale hne prvni odkaz /  preklad z wiki "ukrajinský inženýr , narozený v ukrajinštině" ?
"Nikolai Maximovich Fomin ( rusky : Николай Максимович Фомин , ukrajinsky : Микола Максимович Фомін , romanizováno :  Mykola Maksymovych 193 Fomin , ukrajinský inženýr , narozený v ukrajinštině ; Byl hlavním inženýrem jaderné elektrárny Černobyl od roku 1981 až do jaderné katastrofy v Černobylu v roce 1986. [1]"
t.