Re: OT Výkon jaderného odpadu v ČR

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Duben 6 14:12:10 CEST 2022

> Není náhodou Novoekonomichne v Doněcku? Já jen aby se někdo neurazil, že
> mu ubíráš jeho území.
>
> Ale souhlasím s tím, že je podstatné se podívat na to, co měli v hlavě a
> za zády a ne kde se narodili.

Je, ale na něčí územní nároky tak nějak seru ;-)

Jinak souhlas, podstatné není, jestli v Černobylu byli rodilí Ukři nebo
Rusáci, tehdy to stejně všichni byli Sověti. Koneckonců, i Brežněv se
narodil jako Ukr, a jaká to byla sovětská kurva. A osvoboditelé, co k
nám do města dorazili v 68, přijeli ze Lvova. Prostě nic není černobílé.

P.S. Promiňte prosím použití ostravských citoslovcí :-)