Re: OT Výkon jaderného odpadu v ÈR - čeština

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Duben 6 13:27:19 CEST 2022

Tak ono když se podívám, kde všude se ten mail koupal a kdo ho
modifikoval, ak se celkem divím, že maily s češtinou vůbec projdou.
Mimochodem, pokud správně koukám, tak MuA je:
Ultrafunk Popcorn 1.99.3 (21-Aug-2012)
Myslím, že ve světě ultra-funku je to víc než dobré. A navíc, co by jsi
čekal, to kdyby to kazilo slovenštinu, to by byla jiná, ale češtinu se
wek ve škole určitě neučil.

Ono stačí když vezmu outlook v práci. Je instalovanej jako americkej a
ostatní jazyky jsou doplněné až později. Ten nezvládne češtinu na víc
než jeden mail.