FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 5 14:45:40 CEST 2022

http://www.cncnet.info/galery/mppt/MPPT2/20170528_101503.mp4

zluta ledka pri rozsviceni indikuje dosazeni nastaveneho koncoveho
napeti baterii, zelena je bezici menic a bohuzel uplne vpravo vedle
svorkovnice je ledka napojena na PWM

jen pro ilustraci jake jsou v menici konfigiracni parametry a provozni udaje

http://www.cncnet.info/galery/mppt/MPPT2/konfigurace.txt

RV