Re: odcházející procesor

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Duben 4 12:36:04 CEST 2022

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 4. 2022 11:31:58
Předmět: Re: odcházející procesor

> To tvoje PDF je nedostupné, tak se nepodívám:
> http://jindra.sweb.cz/dec_mp1_3_sch.pdf

To jsem tam s tou botou nemohl nechat, to je jasné.
Ale mohu ti tam dát fotku co jsem si udělal včera večer:
http://jindra.sweb.cz/MP1v3.jpg

Je na ní vidět, že když chceš položit 78L05 na desku obráceně, že se jí těžko ohýbá přítlačné křídlo :) Celkově se ty nožičky špatně deformují, ale zvládl jsem to :)

uprostřed dole je procesor a vlevo je dvojice tranzistorů.

Je to pokusná verze, takže je tam třeba dioda 1N4148 v THT pouzdře a trčí z ní drát do boku, drát nahoře je zase zem pro chycení měřáku a tak.