aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Duben 3 16:24:53 CEST 2022

Jo to jsem asi byl já..
https://ok1mhk.blogspot.com/2016/01/netradicni-vyuziti-modre-led.html?m=1

A LEDŽ mi taky slabě svítí. V chodbě pak v noci stimulují orientační
světlo.