aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Duben 3 16:08:12 CEST 2022

Jelikož tu špatnou nechceš používat, tak je vhodnější začít destruktivně
- třeba jí rozcvaknout kleštěma. Ale zase potřebuješ ne-destruktivně
kanibalizovat tu náhradní.
Mám na to takovej jednoduchej nástavec na hrot mikropájky. V podstatě
jen tlustej měděnej drát omotanej okolo hrotu a protáhlej, aby se
dotýkal druháho pólu té LEDky. Pokud není na lepidle, tak to stačí.