aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Duben 3 01:09:07 CEST 2022

musím potvrdit, i s nejlevnějším zdrojem to několikrát přežilo ledkové i
zářivkové žárovky. Mám to jak pásky, tak 1W hvězdičky, ale ty odchází -
špatně se chladí.

Docela se mi osvědčila lampička s obvodem co vyrábí 12V do 30cm pásku a
zároveň umí nabíjet lionku.

https://www.aliexpress.com/item/33005200185.html

Tohle je taky dobrý doma mít takovýhle konstrukční materiál, skupují to
hodně školy do výtvarky. Pozor ale, různé série mají různé rozměry
(hlavně tloušťku) a ani barvu nemusíte trefit. To jako když budete dělat
betlém a dojdou, tak aby jste jich měli dost.

https://www.ekobrikety.cz/podpalove-lamelky.html