aktualni TOP LED zarovka E27 / studena-bila max. svit. max. zivotnost max. CRI ??

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 2 18:28:37 CEST 2022

hezky vikend.
postupne mi za nejakou dobu pomrelo par led zarovek E27 ECOLITE
15W/1600Lm/4100K. nasazeno ruzne kancl/dilna/barak +20ks, mrtvejch mam
6-7ks. pri rozdelani pokazde mrtvej cip s ledkou, ma cernou tecku a meni
se to blbe. asi bych je postupne nahradil jinou spolehlivejsi znackou s
podobnymi parametry. co ted koupit treba po 10ks, abych mel v zasobe
nahradu a v mistnostech to mohl sjednotit ? moc dolu s vykonem jit
nechci/nemuzu, jsem uz nejakej seroslepej :-) na trhu je toho mraky, tak
za co si treba priplatit ? nechci schovavat paragony a pak je pripadne
chodit menit atd.
jakej je Vas favorit ?
tomik.

--