38. rocnik sutaze ZENIT v elektronike

balu balu na k-net.fr
Sobota Duben 2 15:23:12 CEST 2022

On 02/04/2022 15:06, Pavel Hudeček wrote:

> V A4 mě zaujal "odpor spájkovacích plôšiek rezistorov". Ten teda
> vlastně nevím jak určit, bez podrobného datasheetu od rezistorů. Jako
> soutěžící bych tam napsal, že je vzhledem k použitým spojům
> zanedbatelný. Prošlo by to?

v zadani pisu, ze ho mas zanedbat. To znamena, ze sa nim nemusis
zaoberat :-)

Nahradu cipov od onsemi si uz videl na fotke, ktoru vypichol Jano. Mozno
jeden z nich bol 4026. Alebo by nahodne piekli podobne a meralo by sa ci
z toho nahodou nevypadne 4026 :-)

Oscilator je stale vyrazne lepsi ako kvalita signalu z GPS modulu.
Uvazoval som doimplementovat fazovy zaves v mikrokontroleri a vyrazne
znizit sirku pasma PLL. Ale uz by to bolo moc zlozite.

b.