Re: [OT] Tepelné čerpadlo (LNG energeticka bilance)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Duben 1 18:25:14 CEST 2022

340m2 i temperovat je LUXUS. lidi s panelaku budou rovnou padat do mdlob
:-) prazskej novej mega byt bude v prumeru 60-70m2 ?
no a pokud mate ten rozdil pri ne/vypinani vytapeni, tak Vam to asi
nekde utika a stiha to pri plnem nasazeni topeni. pri vypinani si toho
proste nevsimnente.
mame ted pomer topeni nova cast domu/bytu(130m2) a jedna mizerna
mistnost, koupelna cca 8-9m2 ve stare casti jen castecne zateplena a pri
pokusu tam topit jen pri koupani a jinak pouze temperovat udelala 1/4
celkovych nakladu na topeni. 130/9m2 !! takze staci nekde mensi
nestastna souhra okolnosti a penize tecou pryc jen to frci :-(.
ted tam netopime a jen kdyz je potreba, pusti se tam 4kW topeni(zarice),
kdy je tam za 15min pohoda a pak se zase vypne. je to omezujici, ale do
dodelani koupelny v nove casti asi jediny rozumny.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65