Monitorovani spotreby domacnosti - HomeAssistant

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 30 14:32:02 CEST 2021

Predpokladam, ze mate ten chytrejsi co meri dalsi parametry site...

Muzu vas pozadat o poskytnuti tech zdrojaku a pripadne ten manual?
Minimalne bych se kouknul co to obnasi a jak to pujde ohnout do HA.
Nicmene integrace na MQTT tam je defaultne...takze by to melo behat.

RV