Monitorovani spotreby domacnosti - HomeAssistant

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Září 29 15:15:03 CEST 2021

Dobry den,

jake mate zkusenosti s tim elektromerem z Aliexpresu?
Ja jsem si kdysi objednal na Alixexpresu jednofazovy Modbus elektromer a
fungoval dobre. Pak jsem ho ze zvedavosti rozebral a rovnou vyhodil.
Takovou ****** jsem snad jeste nevidel.

Pripadne mate nekdo tip na Modbus elektromery jedno a trifazove za rozumnou
cenu?

st 29. 9. 2021 v 12:32 odesílatel <quattrohaje na haje.cz> napsal:

> Dobrý den,
> není to úplně PnP , ale již nějaký měsíc používám elektroměr s RS485
výstupem 3x25A DDS6619-017 (
https://www.aliexpress.com/item/4000497264908.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dUFgrJ9)
, k tomu mám ESP32 a jen si vytahuji veškeré info z elektroměru a posílám
si přes MQTT do Domoticz. Protokol elektroměru je jednoduchý , případně
pošlu zdrojáky pro ESP32 nebo někde najdu i manuál k elektroměru. Když
porovnám co změřil s tím co máme na vstupu do domu, tak se to nerozjíždí...