Monitorovani spotreby domacnosti - HomeAssistant

quattrohaje na haje.cz quattrohaje na haje.cz
Středa Září 29 12:32:29 CEST 2021

Dobrý den,
není to úplně PnP , ale již nějaký měsíc používám elektroměr s RS485
výstupem 3x25A DDS6619-017 (https://www.aliexpress.com/item/4000497264908.
html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dUFgrJ9) , k tomu mám ESP32 a jen si
vytahuji veškeré info z elektroměru a posílám si přes MQTT do Domoticz.
Protokol elektroměru je jednoduchý , případně pošlu zdrojáky pro ESP32 nebo
někde najdu i manuál k elektroměru. Když porovnám co změřil s tím co máme na
vstupu do domu, tak se to nerozjíždí...

V.Loula

---------- Původní e-mail ----------