OT: vadne sektory na adroid telefonu

Miloš Šula sula na rps.cz
Středa Září 29 10:41:07 CEST 2021

Zdravím,

mám nový telefon s androidem a stává se mi, že některé fotky po nafocení
už nejdou otevřít. Domnívám se, že to může být vadnou interní pamětí.
Lze ji nějak otestovat ( fsck ? ) na vadné sektory z důvodu případné
reklamace ? Případně aspoň načíst nějaký log ve kterém se zaznamenávají
chybné zápisy do paměti ( dmesg ) ? Myslím že bez tohoto základního
nástroje se to zákazníkům reklamuje docela blbě...Už vidím to řešení ...
udělají HW reset, nahrají update firmware a než se to zase trefí to
vadného sektoru, tak to nějakou dobu půjde :(

díky

Miloš Š.