OT: PC

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Září 27 19:32:59 CEST 2021

To nevysvetlite... Už hodnekrat jsem použil nějaký software s pomocí
kterého jsem se dostal k datum ke kterým bych se jinak nedostal, protože
uživatel zapomněl pristup. V podstatě na XP snad není nic (z těch beznych
součástí systemu) co by se z nich nedalo nejakym způsobem dostat. Už jenom
taková hovadina, že je vůbec mozne nahradit "usnadnění ovládání" příkazový
radkem, který se spustí se systémovým oprávněním bez prihlaseni uživatele
je do nebe volající.