Prokrastinacia na nedelu :)

balu balu na k-net.fr
Pondělí Září 27 09:57:44 CEST 2021

jj, pan sa vyzna, som cakal kto si vsimne. Normalne je to pripojene
snurami s nizkym termoelektrickym napatim, toto bol euforicky moment po
prvom zapnuti :-) sum je na urovni ca. 1uV, ked clovek chvilu pocka,
dostane pekne cislo :-)

Vcera som sa trochu hral s mojou referenciou. Pridal som do spatnej
vazby operaku 20 bitovy R-2R DA prevodnik z presnych rezistorov, aby som
mohol napatie referencnej diody vynasobit na 10 V presne.

b.