OT: PC

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Září 27 07:25:01 CEST 2021

Nejsem v tom úplně vzdělán a nejsem počítačový expert, Petře to nebylo
nic proti Tobě.
Používám grc.com a tam ShieldsUp!
Odrolovat dolů, tam kliknout na ShieldsUP!
Kliknout na "Proceed" a odrolovat dolů.
A tam máte už test portů, servisních portů atd . . .
Je něco lepšího ??? Budu rád za každé info.
Hezký den,
Jindra Polívka