OT: Podlozka pod zapustnou hlavu siroka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 26 23:09:46 CEST 2021

Začal bych tím, že bych použil podložky pro M4. Kuželová hlava
zápustného šroubu je pěkně vystředí.
Teď jsem se díval, že mám i tlusté podložky M5. Tam je to jen tak-tak,
skoro i na tom by ten šroub M3 držel. Ale možná se tlusté dělají i M4.
Nebo zednická metoda - dát 2 nebo 3 podložky na sebe.
Těžko radit, když neznáme účel. Potřebnou pevnost, jestli je to
pohledové atd.

PL