OT: Podlozka pod zapustnou hlavu siroka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Září 26 22:56:06 CEST 2021

To zapuštění by snad nemuselo být na celou výšku hlavy šroubu.
Dira v nejmenším průměru (tj. dole) prostě bude větší, a kousek kužele
půjde ještě pod ní.
Já mám tlusté podložky tak od M6. Ale to je proto, že na menší šrouby
jsem je nikdy nesháněl. A na takovou droboť jako M3 už vůbec ne.
Pohledal bych.
Zinek to sice zruší, ale jen na tom místě, které bude následně kryto
kuželem hlavy šroubu. Pokud by to i tak vadilo, tak se to pod hlavou dá
asi ošetřit (barva, silikonová vazelína a podobně).

PL