OT: PC

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Září 26 21:33:25 CEST 2021

He?
Tak jinak
a) existuji publikovane remote exploity -> existuji
b) existuji publikovane remote exploity, pro ktere neni patch, nebo je
dostatecne mnozstvi neupdatovanych systemu -> nepochybne existuji v
nejakem casovem okne
c) existuji nepublikovane remote exploity -> velmi pravdepodobne existuji
d) existuji nepublikovane remote exploity -> velmi pravdepodobne
existuji v nejakem casovem okne
- existuji roboti, kteri je zkousi worldwide na nahodnych strojich ->
existuji
- je  pro unsupported os vyssi pravdepodobnost a, b a i c, d? Urcite.

Z jake skupiny vlastne jste? "Nikdy se mi nic takoveho nestalo" nebo
"nemam tam nic cenneho" nebo "davam si pozor, co delam"? ;)
J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>