OT: PC

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Září 26 14:43:04 CEST 2021

Mám rád malé PC a cena je celkem OK. Ten SSD asi nebude nic moc a možná
bych,
pokud se nebude PC moc mrskat, tak bych zvolil variantu s 500 GB diskem
SATA.
Ale to je každého věc.
Aktualizace lze zakázat. Sám jsem to nedělal ale třeba pomůže toto:
http://www.servispckupka.cz/jak_vypnout_sluzbu_windows_update_u_windows_7.php

Jindra Polívka