RE: Přeprava kol - chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Září 25 21:36:23 CEST 2021

Jj, podobně jsem si to představoval.
Prostrčit očko profilem, očkem prostrčit kulatinu se dvěma závity na koncích a šrouby v těch závitech vytvořit tlak na profil...

Jen pro pobavení:
Pro tento účel se mi líbí nosič Thule určený pro montáž do garáže karavanu. K podlaze je upevněn třemi profily a k nim je upevněn samotný držák. Nosič je chytře vymyšlený, bohužel tomu odpovídá i cena...
Psal jsem dotaz na support, jestli stačí použít 2 profily, když mám jen 4 kotvící body. Stránka byla kompletně v češtině, napsal jsem tedy dotaz česky a volbou Česká republika jsem předpokládal, že bude směřován na české zastoupení.
Téměř okamžitě mi poslali mail. Ne, nebyla to odpověď. Jen info, že přijali dotaz a budou se jím zabývat. Postupně přišly další 3 maily, že se mým dotazem zabývají. V posledním byla informace, že na odpověď mají 24 dní!!!
Nakonec odpověděli jen za 14 dní :-) Dotyčný se omluvil, že neumí česky. Asi si můj dotaz přeložil a částečně ho pochopil, protože dále uvedl, že je nezbytně použít všechny 4 upevňovací profily. Nosič obsahuje 3...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Procháska
Sent: Saturday, September 25, 2021 9:16 PM
To: HW-news
Subject: RE: Přeprava kol - chipy nejsou

Jestli si to představuju správně, tak by měla stačit lišta (profil) ve které bude díra kterou se akorát prostrčí to očko (předpokládám, že je sklopné) a provléknuté očko se zajistí provléknutým klínkem (čímž se zároveň lišta přitlačí k podlaze) a klín se zajistí provléknutým šroubkem (u letadla by se ještě šroubek zajistil provléknutou závlačkou). Klín může být klidně z 3D tiskárny :-)

Aleš Procháska