Re: Přeprava kol - chipy nejsou

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Září 24 20:17:03 CEST 2021

No tak ja mam cca 3.5 roku zkusenosti:
3x lehky zasah, kdy jsem brzdil asi soucasne
1x tvrdy zasah, kdy jsem taky brzdil
1x tvrdy zasah, kdy jsem vubec nestacil reagovat - na dalnici nekdo
zastavil do nuly v levem - tohle by bylo asi skarede a ano, je to
nedodrzeni pravidla 2s rozestupu, ale kdo zna Brno-Vyskov, tak vi, ze by
se mu tam stejne hned nekdo nasral, i kdyby se tu mezeru snazil drzet.

Za celou dobu nekolik malo soft-falesnaku (jen pipani) a 1x tvrdsi
falesnak v dost vysoke rychlosti. Vzdy to jde ale plynem 'vylecit'.
J.