Re: chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Září 24 10:12:41 CEST 2021

To je asi těžko realizovatelné. Senzor by musel snímat na velkou vzdálenost, aby stihl auto ubrzdit. Musel by také kompenzovat nerovnost povrchu...
> Od: "Jaroslav Kotlaba" <kotlaba.hw na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 24.09.2021 10:04
> Předmět: Re: chipy nejsou

Takovou veselou (protože není moje) historku mám, týpek vjel do garáže pod hyperqelbem a urazil kolo. Napadlo mne že tam by se nějaký senzor hodil. Když vjíždím do své garáže, tam už na to myslím, ale pokud jedu někam při cestě, tak mi to připomene až rána na střeše.:-(