Re: delší kabel k sériovce

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Září 24 09:55:05 CEST 2021

a-ha, moc jsem to zamotal.

kabel je něco kolem 2m a použití max232 se mi zdá spíš jako overkill a
hlavně nevím, jestli jich mám doma dost :( zatímco 74HC245 tu najdu.
Zavádět RS485 nemá cenu, master je sice schopen rozhodnout, kdy čte a
kdy zapisuje, ale slave na to nemá žádnou podporu a slave je pro mne
blackbox, do kterého nemohu zasáhnout.
Bohužel tu nemám ani "dvojitej" transceiver pro RS422, ten by byl asi
dost dobrej, ale nemám ho, takže nic.

Navíc jsem to chtěl celé tento víkend sfouknout. Takže eni moc nezvládám
něco nakoupit. :(