ESP32 + LCD20x4 - sypou se znaky

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Září 24 09:09:00 CEST 2021

Díky. Ano, sběrnice je jen jedna, je to v rámci jednoho PCB, ale LCD je
připojený kablíkem o zatím neznámé délce. Rovněž jsem zatím ze schématu
nedokázal vyčíst, kde je ten převodník 3V3/5V pro I2C. K topologii
vedení se dostanu až dokážu vygenerovat dokumentaci.

Ohledně toho RTOSu - pokud si vzpomínám, tak problémy s LCD hlásil pan
Půhoný hned po začátku psaní FW a to s I2C pracovalo jen jedno vlákno.
Ve chvíli, kdy byl zaznamenaný problém i s RTC už běžely vlákna (asi)
tři, nebo čtyři a komunikovalo se i s dalšími I2C periferiemi - MCP23018
(teď mi dochází - ty MCP na dodaném schématu nejsou, takže nemám tušení
kam a jak jsou připojené...)

Pavel Brychta