mereni spotreby elektriky - navazani na velkoobchodni ceny

as5s as5sgm na gmail.com
Pátek Září 24 08:52:18 CEST 2021

nechce sa mi verit ze 99% el. to nevie.

ono ten merac sa musi menit kazdych x-rokov (na sk je to tusim 10),
navyse priamy fakturacny el. je dnes zalezitost ceny do 100e takze
nevidim problem podruzneho merania alebo vymeny elektromera.

ak el. splna normu
https://www.satec-global.com/sites/default/files/EM720-IEC-62056-21.pdf

tak ma aj podruzne meranie.

myre