ESP32 + LCD20x4 - sypou se znaky

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pátek Září 24 07:37:18 CEST 2021

On pan Půhoný zapomněl dodat podrobnější informace:

V tom zařízení občas zazlobí i přístup do DS3231 RTC. Dále pak ten LCD
není 3.3V, ale je 5V, takže tam je převodník úrovní SDA/SCL 3.3->5V se
dvěma fety. A další informace je ta, že přístup k té I2C je z více
vláken RTOSu. Sice je to ošetřené mutexy, ale... Napájení tomu celému
dělají dva MC34063 v kaskádě - jeden dělá 5V a druhý z těch 5V dělá 3.3.
Ten ESP32 (NodeMCU ESP32 modul) je (trošku nestandardně na můj vkus)
napájený přes 3.3V pin o kterém jsem si vždycky myslel, že jen výstup ze
stabilizátoru na desce. Momentálně se snažím vyznat ve schématu a
vymyslet, co by se dalo jak přepojit pro další pokusy.

Pavel Brychta