chipy nejsou

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Září 23 23:49:46 CEST 2021

3-ti motor bol este pekne zakomponovany, podobne ako u TU154 (co som sa
ho v PP napozoroval).

3 motory ma aj KC-10 Extender, ktory lieta stale a 3. motor mi pripada
menej aerodynamicky zacleneny.

KC-10 relativne vo velkom fungoval pri teraz pri odsune z Afganistanu,
hoci menej ako KC-135. Sledoval som flightradar.

miro