sw: chrome / edge - nelze na nekterych webech otevrit odkaz v nove karte ?

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Září 23 20:48:02 CEST 2021

Vždyť jsem ti to zkoušel ve všech - ve Firefoxu, Edge i Chrome 😊 Ty jsi mě neposlouchal? 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Thursday, September 23, 2021 8:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: sw: chrome / edge - nelze na nekterych webech otevrit odkaz v nove karte ?

diky za vyzkouseni. ale zrovna ff mi uz zkusil Petr Zaahradnik a vim, ze tam je to ok. potreboval to same v edge + chrome ..
proste kdyz kliknu pro otevreni v jine karte, vubec nic se nestane.
mozna nekdy jsem mel pocit, ze to trochu probliklo a vysledek nic.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín