chipy nejsou

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Září 23 19:49:50 CEST 2021

Sice to není otázka na mne, ale my třeba na dovolenou jezdíme do Chorvatska na tzv. kololoď. Týden ubytování na lodi, cestuje se po ostrovech a každý den se jezdí na kolech. Vykoupat se samozřejmě dá taky.
Že by si tam někdo půjčoval kolo jsem ještě nezažil. Ono se zase nejezdí tak málo, aby to člověk chtěl riskovat na nějaké plečce...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Thursday, September 23, 2021 7:44 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: chipy nejsou

Jen tak mimo soutěž: a má smysl vézt kolo 800-1200Km někam k moři, tam
se párkrát svézt a zase ho vézt stejně daleko domů?
A navíc se celou dobu bát, že vám ho šlohnou?
Nevyjde líp si to kolo na místě pronajmout, když už teda člověk nemůže
být u moře bez něho?
Dává mi to smysl, pokud se kolo veze (a pak případně i parkuje) vevnitř.
Ale je to samozřejmě jen můj ryze subjektivní pohled na věc.