chipy nejsou

Čtvrtek Září 23 19:19:36 CEST 2021

Jo, taky resim, na strese je to dost nekomfortni (150 teda jde ale
znatelne vic to zere :-D  takze do HR jezdim velmi predpisove ;-) )
Na kouli chci zkusit ale solidni drzak stoji 8+, a hlavne na
dovolenkovym aute nemam kouli.
Davat to nahoru 4x za den uz trosku unavi a to skoro 2m mam.
Presto bych to dovnitr cpat nechtel, leda vetsi dodavku ale to se zase
prodrazi na mytu.