OT: Bazar trochu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Září 23 14:35:04 CEST 2021

Chlapi, když už jsem se tady dneska ozval tak si dovolím jen
pár drobností než to dám na Bazoš nebo jinam.
TRITON nástěnný rozvaděč RBA nedělený.
Rozměry:
šířka 600 x výška 635+nastavitelné nožky, hloubka 395 (mm).
Jedna police je uvnitř.
Nebyl použitý.
Cena 1500 Kč.
2x pracovní stůl Bauhaus, nechci sem dávat fotky
a tak dejte do Googlu Nr. 207343370
Nynější cena je v Bauhausu 5990 Kč.
Já ty svoje, které sloužili jen jako odkládací
protože na demontáže jsem používal jiné abych tyto nepoškodil.
Cena u mne je 2990 Kč.
Bedny na přístroje, kvalitní vypolstrované za super cenu.
K dispozici 2 ks, bo dva si vzal syn ;-)
Hledejte jako Wisent transport box Music Case.
Cena nového je 5290 Kč, u mne 1500 Kč, jen moje nejsou
černé ale tmavě modré a bez koleček.
Kvalita je naprosto stejná.
Jo a ještě jsem si vzpomenul, jsou zde stavebníci, domkáři,
teda bez urážky, taky jsem byl. Mám tady od souseda nikdy
nepoužitý odvlhčovač vzduchu. Jen jsem ho vyzkoušel v koupelně
a fakt nechápu jak tu vodu z toho vzduchu dostane.
Typ: ETA 0579 až 20 litrů za den.
Za 1500 Kč. Návod k dispozici.
Zbytek už nechám na inzerci, jen kdyby měl ještě někdo
zájem o Media playery nebo Mini Intel PC s Linuxem na
hraní tak tady mimo Bazoš ceny velmi mírné ;-)
Nechť je mi prosím odpuštěno bo spousta věcí půjde
postupně do inzerce.
Hezký den všem,
Jindra Polívka