chipy nejsou

Čtvrtek Září 23 12:49:38 CEST 2021

Nemaje MPV, zvládl jsem dát na střechu 4 kola sám. I je sundat. Že s kolama
na střeše nemůžu uhánět po dálnici 150, to vím, že to zvedne spotřebu, to
taky akceptuju... Jinak je potřeba si pamatovat, že auto pak neprojede do
garáže, podzemních parkovišť apod., jinak budete mít veselou historku k
vyprávění :-)

P.K.

čt 23. 9. 2021 v 12:17 odesílatel Tomáš Hamouz <