chipy nejsou

Čtvrtek Září 23 08:40:16 CEST 2021

Nedá mi to nepřipojit dva vtipy:
---

...sovětský letoun jak 40. o tom se říká, že jeho třetí motor slouží k
překonání aerodynamických odporů způsobených umístěním třetího motoru...

---

Jedou takhle manažer, automechanik a programátor autem. Auto se náhle
porouchá a zastaví.
Manažer povídá: „Jen klid, mám tu mobilní telefon, zavoláme si taxíka a
pojedeme dál.”
Mechanik povídá: „Není třeba. Za 2 hodinky to opravím a bude to v pořádku.”
Programátor povídá: „A nestačilo by třeba jen vystoupit a nastoupit?”

---

Taky už se mi stalo, že závada co signalizovala ŘJ v autě byla způsobena
chybou ŘJ :-(

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 22. 9. 2021 22:16:24
Předmět: Re: chipy nejsou
"Tažné teď musí být chytré. Když mi ho montovali v místním neznačkovém
servisu, kupovali k tomu chytrou krabičku co se připojí na žárovky
zadních světel. Další žárovky tam paralelně připojit nesmíte, protože
řídící jednotka hlídá jejich proud. Takže krabička má vstupní proud
dostatečně malý, aby auto nepoznalo, že tam něco je navíc. Taky když
připojím konektor vozíku, se všema jeho žárovkama to postupně zabliká,
aby se daly zkontrolovat. Ve škodováckém servisu prý montují krabičku,
která se připojí přímo na sběrnici. Pak se asi musí říct řídící
jednotce, že s tím má komunikovat.

Anděl

"