chipy nejsou

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Září 22 18:25:32 CEST 2021

Tažné zařízení mi teď připomnělo ten vtip, jak notorický blb dostal železnou kouli a rozbil ji. Auto mi totiž hlásilo, že má tažné zařízení poruchu. V servisu řekli, že to nic, přehráli software v řídicí jednotce tažného zařízení a už zase táhne :-)

Aleš Procháska