Plast není --> Re: chipy nejsou

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Září 22 13:41:59 CEST 2021

Sice ještě pořád nevíme, proč nejsou chipy, ale alespoň už jsem zjistil, proč není plast na konektory.
Tady se ukázalo, že si ho přerostlé děti sypou do autíček a jezdí si s ním po skladech:
https://www.youtube.com/watch?v=Tr-8npmuyFI
Impresivní co někdo investuje do jednoho reklamního videa.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 9. 2021 12:06:52
Předmět: chipy nejsou

Ahoj vespolek,

jenom taková nanicovitá úvaha. Pořád všude slyšíme, že čipy nejsou a tak. Já celkem rád dělám s primitivníma osmibitama PIC16...
Koukal jsem, že bych si něco doplnil, tak jsem se začal dívat, co je vlastně na trhu k dostání. Překvapivě v THT pouzdrech je dostupné prakticky všechno, ale v SMD skoro nic.
Je to proto, že THT pouzdra nikdo nekupuje pro sériovou výrobu? Nebo je v tom nějaká jiná magie?

Jindra