chipy nejsou

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Září 20 08:47:04 CEST 2021

No jo, ale nezapomeň, že se okna nejen otevírají, ale také zavírají. Takže to potřebuješ 2x.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 19. 9. 2021 23:53:45
Předmět: Re: chipy nejsou

To se mi zdá přemaštěné. Mělo by stačit 4-jádro. Však které auto má víc
než 4 otevíratelná okna?

I když kdo ví. V jiném vlákně pan Mráz naznačil, že se už dneska moc
nepoužívá funkce "select".
Protože je pro dnešní programátory moc složitá.
Přitom je to na Linuxu naprosto základní funkce pro nowait časování
událostí.
Takže pak možná máte pravdu, těch 8 jader bude akorát. U každého okna
jedno jádro bude hýbat s oknem, a druhé bude testovat čudlík pro
ovládání toho okna.

PL