chipy nejsou

balu balu na k-net.fr
Neděle Září 19 22:43:13 CEST 2021

v jednej z tych prezentacii o litografii od Zeiss (tusim 4? diel) je
ukazane ako sa upravuju masky tak, aby vysledna interferencia svetla s
vacsou vlnovou dlzkou vytvorila presny pozadovany obraz s jemnejsimi
detailami. Maska vobec nevyzera ako to co nou chcu naexponovat. O
technike som uz pocul, ale teraz som to videl prvy krat konkretne. Z
ineho sveta :-)