chipy nejsou

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Září 18 13:41:34 CEST 2021

Mimochodem, o nedostatku čipů už vzniklo několik videí a toto je docela zajímavé s konkrétními čísly:

https://youtu.be/ouokMGl2puA

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Sunday, September 12, 2021 7:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: chipy nejsou

Vzhledem k nejistym vyhlidkam ohledne provozu spalovacich motoru uz zadna drazsi auta kupovat nehodlam, stejne to u me pred barakem vypada jak v autobazaru ;-) Vcera jsem zrovna koupil focuse za 30kKc pro potomka, aby se naucil jezdit. Prekvapive dost veci funguje, zatim jen problem s klapkou v sani, typicky problem TDCi, s tim uz mam zkusenost a praskla konstrukce sedacky. Klapku jsem zatim vyhodil a sedacku svaril ;-)