Linux hotkey

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 17 13:15:04 CEST 2021

Tak usleep(1) moc nepomůže. Vyžere to 100% CPU. Když zadám
usleep(50000) tak už je to snesitelnějších cca 1.6%. Ale stejně je mi
proti srsti, aby tak jednoduchý program, který čeká na stisk klávesy
sežral takových prostředků. Kdyby takto fungovala klasická klávesnice
tak by z toho asi nikdo radost neměl. Ano mohu zadat větší číslo jako
parametr, ale už tam bude znatelná prodleva stisk/akce.