RE: OT Přeposílací služba z Německa

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 17 07:48:28 CEST 2021

Bylo by zajímavé nějaké srovnání s dříve doporučeným mailboxde.cz. Přes něj jsem nakonec nakoupil.

Neumí ale zásilkovnu, musel jsem použít balíkovnu, která má řádově menší počet poboček.
Cena za přeposlání byla celkem 121,5 Kč
Placeno odečtením z předplaceného kreditu dobitého kartou přes externí službu Spořitelny.
(malý balíček zakoupený za 60 eur)
Za 367 Kč mají roční předplatné automatického přeposílání.

PH

Od: Vladimír
Po několikaletých zkušenostech mohu doporučit
 https://www.znemecka.eu/
Registrace za pár vteřin, přidělí německou adresu (trošku zvláštní tvar), kterou uvedete prodejci jako doručovací. Při nastavení "automatické přeposlání" odchází balík na českou adresu okamžitě. Poplatek za službu není přehnaný, rychlost vynikající - když je zásilka doručena na německou adresu, ještě týž den odeslána na moji českou a druhý den to mám doma. Většinou si nechávám (s vědomím rizik) posílat audio, a zatím vše ok.
VN